Ejal40® SKIN BOOSTER

Skin booster behandling med

Ejal40®

Med årene oplever vi et tab af fibroblaster, de celler, der er ansvarlige for at producere kollagen i vores hud. Dette tab resulterer gradvist i en reduktion af elasticiteten, hvilket gør, at huden over tid udvikler rynker, fine linjer og en mere løs struktur. Denne naturlige proces kan imødegås ved brug af Ejal40®, der blandt andet indeholder hyaluronsyre. Hyaluronsyren bidrager til at bevare fugten i huden, hvilket medvirker til at udjævne rynker og fine linjer.

Ejal40® skinbooster går også et skridt videre ved at stimulere produktionen af kollagen og elastin, hvilket resulterer i en regenerering og fornyelse af huden. Behandlinger med hyaluronsyre er en effektiv metode til at hjælpe med at genoprette hudens struktur og bremse nedbrydningsprocessen. Ejal40 er specielt designet til at genopbygge og styrke den ekstracellulære matrix i huden, hvilket revitaliserer dehydreret og beskadiget hud forårsaget af aldring og soleksponering. Med andre ord kan hyaluronsyrebehandlinger give din hud den nødvendige fugt og næring, så den fremstår sund og ungdommelig!

Ejal40® Skin Booster

Skinboosteren kan anvendes på ansigtet, halsen, décolleté og hænderne. Den kan bruges som en selvstændig behandling eller som et supplement til en ikke-permanent fillerbehandling, der placeres dybere i huden. Skinboosteren er designet til dem, der ønsker en subtil ansigtsforyngelse uden at ty til kirurgi.

For at opnå det mest optimale resultat anbefaler vi:

• Hvis du er mellem 25-35 år, anbefales det at få behandlingen 1-2 gange med ca. 4 ugers mellemrum.
  • Hvis du er mellem 35-50 år, foreslås det at gennemgå behandlingen 2-3 gange med ca. 4 ugers mellemrum.
  • Hvis du er over 50 år, anbefales det at få behandlingen 3-4 gange med ca. 4 ugers mellemrum.

Efter disse indledende behandlinger anbefaler vi, at du vedligeholder resultatet ved at få en behandling hver 6-9 måned, alt afhængig af din alder, hudtype osv.

Ejal40 Skinbooster-behandlingen er en injektionsbehandling, der består af hyaluronsyre og en mild og tynd filler. Dette produkt træder ind og aktiverer hudens egen produktion af kollagen og elastin, hvilket giver din hud en fornyet elasticitet. Skinboosteren fungerer som en effektiv “fugtmaske,” da den øjeblikkeligt fylder huden op indefra.

Det anbefales at møde op til behandlingen uden makeup, hvis det er muligt. Behandlingen varierer normalt fra 15-30 minutter, afhængigt af de specifikke områder, der skal behandles.

Inden behandlingen anbefales det at stoppe brugen af fiskeolie samt visse typer af håndkøbsmedicin, der kan have en blodfortyndende virkning.

Efter en behandling vil du opleve en markant forbedring af din hudens velvære, og din hud vil føles som helt ny. Du kan straks vende tilbage til arbejde og daglige aktiviteter efter behandlingen, men undgå venligst hård fysisk aktivitet i de første to dage. Undlad også at massere eller gnide det behandlede område, og vent mindst 6 timer, før du anvender cremer og makeup efter behandlingen. For de næste par dage bør du undgå ekstreme temperaturer som sauna, direkte sollys, solarium osv., for at optimere resultatet af behandlingen.

Det anbefales ikke at få behandlingen hvis du er:

• Gravid eller ammende
  • Overfølsom over for en af produktets komponenter
  • Under 18 år
  • Hvis du har en generel infektion
  • Hvis der er en lokal infektion eller betændelse
  • Anamnese med streptokok hudsygdom
  • Disponeret for hypertrofiske skrammer eller keloider

Bemærk også følgende forholdsregler:

Bør ikke kombineres med brug af blodfortyndende medicin.

Injektion i et område, hvor der allerede er et andet påfyldningsprodukt, bør undgås.

Efter behandlingen kan der forekomme hævelse, rødme, misfarvning og små buler ved injektionsstederne.

Normalt forsvinder disse symptomer inden for 12-24 timer, men tiden kan variere afhængigt af, hvor hurtigt produktet spreder sig. Nogle få mennesker oplever bumse-lignende udslæt, som kan vare et par dage. Infektion forekommer sjældent, men hvis det skulle ske, kan det behandles med antibiotika.