BELOTERO® SKIN BOOSTER

Lige nu tilbyder vi ekstra favorable pakkepriser på skin booster med Belotero
Skin booster behandling med

BELOTERO Revive

BELOTERO® Revive er en skin quality booster, som med fugt og let fylde kommer rynker og fine linjer i forkøbet.

BELOTERO® Revive fugter huden indefra med hyaluronsyre og glycerol. Samtidig tilfører filleren en let fylde, der naturligt fremhæver de områder, som patienten ønsker. På den måde genopbygger BELOTERO Revive hudens elasticitet, fasthed og glød indefra.

BELOTERO Revive Skin Booster

For et optimalt resultat anbefales 2 – 3 behandlinger med fire ugers mellemrum, men antallet af injektioner med BELOTERO Revive afhænger af patientens hud og patientens behov.

BELOTERO® Revive, er en ny injicerbar hudrevitalisering, som er målrettet til behandlingen af skadet ansigtshud.

BELOTERO® Revive anvender BELOTERO®’s patenterede CPM®-teknologi til homogen dermal integration med tilsætning af 17,5 mg/ml glycerol, som er kendt for sine fugtgivende egenskaber.

BELOTERO® Revive er designet til at blive injiceret på flere niveauer i huden og behandler de tidlige tegn på solskader ved at rehydrere huden, forbedre elasticiteten og fastheden og udglatte overfladiske fine linjer ved at reducere hudens ruhed. Det virker under hudens overflade ved at give fugt, men kan også bruges til at reducere forekomsten af ​​fine linjer eller som en forebyggende og æstetisk interventionsbehandling for at bremse udviklingen af ​​ansigtsændringer.

Belotero® Revive er blevet klinisk vurderet i et studie med 24 patienter kaldet BELOVE-studiet. Belotero® Revive blev injiceret i det nederste kindområde i ansigtet, og behandlingsmulighederne er blevet testet i en observationsperiode på over 36 uger.

Resultaterne af BELOVE-undersøgelsen

Belotero® Revive forbedrer hudens elasticitet, har en fremragende sikkerhedsprofil og et generelt lavere niveau af smerte på injektionsstedet

• Op til 36 ugers forbedring af hudens fugtighed og reducering af rødme
  • 100 % af patienterne viste forbedrede æstetiske resultater i uge 12
  • Over 80 % af patienterne var tilfredse med behandlingen i uge 24
  • 90 % af patienterne vil anbefale Belotero® Revive til venner

Det anbefales ikke at få behandlingen hvis du er:

• Gravid eller ammende
  • Overfølsom over for en af produktets komponenter, især natriumhyaluronat eller glycerol
  • Under 18 år
  • Hvis du har en generel infektion
  • Hvis der er en lokal infektion eller betændelse
  • Anamnese med streptokok hudsygdom
  • Disponeret for hypertrofiske skrammer eller keloider

Bemærk også følgende forholdsregler:

Belotero Revive må ikke anvendes i forbindelse med andre æstetiske procedurer såsom peeling eller dermabrasion før fuldstændig heling af den sidste behandling.

Belotero Revive bør under alle omstændigheder ikke anvendes tidligere end 2 uger efter sidste behandling.

Injektion i et område, hvor der allerede er et andet påfyldningsprodukt, bør undgås.

Reaktioner på injektionsstedet kan forekomme efter injektion i huden, men de forsvinder spontant inden for få dage. Dette omfatter hævelse, knuder eller klump/bule, blå mærker, forhårdning, erytem eller rødme, smerte, misfarvning eller kløe.

Disse reaktioner på injektionsstedet er generelt af mild eller moderat intensitet. En forbigående blødning kan også forekomme på injektionsstedet og stopper normalt spontant, så snart injektionen er afsluttet.

Uønskede hændelser: I nogle tilfælde kan en eller flere af følgende opstå enten umiddelbart eller som en forsinket reaktion: betændelse, kløe, hæmom, ødem, hævelse, hyper- eller hypopigmentering, induration, klump/bule eller knuder. Litteratur rapporterede sjældne tilfælde af følgende bivirkninger med HA-produkter såsom infektion og byld, ardannelsesoverfølsomhed eller allergi over for en af ​​produktets komponenter (f.eks. hyaluronsyre, glycerol) granulom, iskæmi eller nekrose. Risikoen er højere ved dybe injektioner og høje volumener. Isolerede tilfælde af synsnedsættelse efter utilsigtet intraarteriel injektion er blevet rapporteret i litteraturen.

Disse tilfælde er ekstremt usandsynlige, især ved dermal injektion af en gel med lav viskositet.